Pemilik Tesla Model S menggandakan kenderaannya untuk Sembunyikan Cryptocurrency secara percuma

4:03 AM

Oleh kerana harga diri Bitcoin terus meningkat, semangat untuk perlombongan Bitcoin telah meletup, tetapi ia cuba untuk kekal berfaedah memandangkan bagaimana daya hidup menumpukan prosedur itu - mendorong banyak perbelanjaan ke atas kuasa daripada mereka menang di Bitcoin.

Pada masa ini, satu pelanggan telah menemui satu laluan yang menarik mengenai masalah ini, dengan membina pelantar perlombongan ke dalam ruang penyimpanan Tesla mereka. Dengan berbuat demikian, mereka secara hipotesis mempunyai keupayaan untuk mengawal perhimpunan mekanikal penggalian mereka tanpa apa-apa, dan mana-mana Bitcoins yang diperolehi akan menjadi manfaat yang tidak tercemar.
Seperti yang mungkin anda ketahui, Tesla memainkan semula mainan video pada skrin sentuh Model S dan ia masih tidak kelihatan seperti memberi kuasa kepada aplikasi yang mencerminkan, pemilik elemen telah duduk ketat untuk beberapa waktu dan dilaporkan untuk pelepasan musim bunga lewat ini. Walau bagaimanapun, ia tidak menghalang beberapa pengaturcara untuk cuba menghindari kerangka Tesla dan merealisasikan beberapa sorotan (untuk tahap tertentu) sendiri.

Tidak lama dahulu, kami memberikan butiran mengenai pengaturcara yang memperkenalkan Gentoo pada autonya dan mendapatkan sekitar dataran main balik video Tesla untuk menonton Terminator. Pada masa ini, kita belajar seorang pengaturcara yang menegaskan bagaimana untuk mempengaruhi Pokemon Untuk mengambil tembakan di Model S. Refresh: "programmer" telah menegaskan bahawa dia memalsukan hack itu.

Jeff dari Pink Java Media mengatakan bahawa dia memahami Model S mempunyai semua kerangka penting untuk bermain Pokemon Go: skrin sentuh 17 inci, kamera, dan GPS. Sebagai ubicquity Bitcoin telah terus melonjak, prasyarat vital telah menarik berkembang api dari pakar-pakar. Wang tidak bergantung kepada bank kebangsaan, oleh itu ia bergantung kepada pelbagai individu ('penggali') yang melakukan anggaran dengan mengingati tujuan akhir untuk melihat bahawa tiada siapa yang memalsukan rangka kerja itu.

Walau bagaimanapun, lenturan ini membuktikan bahawa sistem memerlukan lebih banyak tenaga daripada pertukaran biasa. Sebenarnya, seluruh sistem memakan kuasa lebih besar dalam setahun, seperti Guardian, daripada seluruh Ireland.

Prasyarat vital yang serius adalah berita yang mengerikan untuk kedua bumi dan jengkaut, yang menyebabkan pengaturan pilihan dibuat. Papan induk melaporkan bahawa mineworkers di China berayun kepada tenaga hidro, sementara operasi Eropah bergantung kepada angin.

Susunan Tesla ini, dalam mana-mana, berguna untuk pekerja tambang kerana ia menarik dari rangkaian kuasa yang masih sangat bergantung kepada sumber tenaga yang tidak boleh diperbaharui. Satu lagi maklum balas ialah ia boleh membina keadaan ketat di Superchargers untuk pemandu yang berlainan.

Dia tidak mendedahkan perkara-perkara yang menarik bagaimana dia mengetahui bagaimana cara membuat fungsi aplikasi, bagaimanapun, dia benar-benar melepaskan beberapa rakaman aplikasi yang tersimpan di layar sentuhnya - lihat di bawah.

Pada masa ini, dia berkata bahawa dia memulakan permohonan itu dan memandu di sekitar untuk mencari Pokemon untuk menangkap semua kereta elektriknya. Dia perlu menggunakan suis kamera Model S itu untuk menyoroti realiti sebenar yang diperbesarkan.

Walau bagaimanapun, Tesla telah membersihkan bahawa kerentanan yang digunakan sebagai sebahagian daripada serangan yang paling baru-baru ini tidak berlaku dalam aplikasinya, melainkan serangan itu menggunakan kaedah reka bentuk sosial yang diketahui yang menjerat individu ke dalam memperkenalkan perisian hasad pada alat Android mereka, yang mengimbangi keseluruhannya telefon dan semua aplikasi, termasuk aplikasi Tesla.

Untuk ini, malware perlu memadamkan token OAuth dari telefon pemilik, yang mendorong pemilik untuk memasukkan nama pengguna dan kata rahsia sekali lagi, membolehkan penyerang untuk mengumpulkan kelayakan masuk pemilik.

Penganalisis mengatakan ini harus dilakukan dengan mengubah kod sumber aplikasi Tesla yang pertama. Oleh kerana malware baru sahaja menubuhkan telefon bimbit pemilik, ia boleh mengubahsuai aplikasi Tesla dan menghantar salinan nama pengguna dan kata laluan mangsa kepada penyerang.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.