Bagaimana untuk Unlist dan Hapus nombor dari Truecaller?

5:13 AM

Jika Anda ingin Unlist dan Keluarkan nombor dari Truecaller sekarang Jadi Guys Sekarang Secara Rasminya Kemungkinan kerana Trucaller mempunyai pilihan untuk Unlist Nombor Telefon anda Walaupun anda tidak menggunakan Trucaller.

Truecaller adalah nama yang diketahui dalam Android Market. Trucealler adalah Direktori Telefon Global yang Menyimpan banyak Data Nombor Telefon Orang yang Menggunakan Telefon Pintar Android. App ini juga digunakan untuk panggilan Menyekat, Semak Nombor Maklumat, Lokasi dan lain-lain. Anda juga boleh Semak Nombor Span menggunakan Trucaller. Pada dasarnya Ia Mengambil Data dari Internet dan Pengguna yang Memasang Aplikasi Trucaller. Sekiranya Anda Memasang Aplikasi Trucaller dan Bersambung dengan Internet supaya Ia menunjukkan Nombor Panggilan Panggilan yang tidak diketahui. Ia boleh didapati di Gedung Google Play dan Pada masa ini App ini aktif pada Jutaan Peranti dan mempunyai 4.4 Rating Pengguna.
Tetapi Kadang-kadang Orang tidak mahu Mendedahkan nama atau Maklumat mereka kepada Aplikasi Trucaller Jadi Untuk Menyelesaikan Masalah ini Terdapat Jalan Rasmi untuk Unlist dan Hapus nombor dari Truecaller. Anda Perlu Ikuti Langkah Berikut. Selepas Penyerahan, anda dapat melihat Nama Anda dari Permohonan Trucaller Dihapus Hari berikutnya.

Langkah-langkah untuk Unlist dan Hapus nombor dari Truecaller:
  • Pertama Pergi ke Pautan Ini Di mana anda melihat Halaman Nombor Unlist.
  • Kemudian anda perlu Isi Maklumat pada Borang tersebut seperti Nombor Telefon anda dengan Kod Negara. (gunakan Tiada Ruang Antara Nombor Telefon) truecaller-unlist-page
  • Pilih Alasan dan masukkan Kod Captcha dan Hit Unlist Number.
  • Pada Hari Seterusnya anda dapat melihat Nombor anda Dihapus dari Pangkalan Data Trucaller.

You Might Also Like

1 comments

  1. Download the Latest Version of Truecaller Premium Apk From Here

    ReplyDelete

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.