Top 15 Best Android & Hacking Apps (2018)

4:53 AM

Berikut adalah Penyusunan Aplikasi Android Hacking Terbaik 2018 yang Membantu pengguna Melakukan Peretasan, Pengujian dan Penetrasi pada Peranti Android mereka. Ia juga berguna untuk pemula dan Individu individu. Semak Android Hacking Apps Terbaik Terbaru 2018. Terdapat banyak aplikasi berkaitan penggodaman tetapi banyak daripada mereka tidak tersedia di kedai mainan google. Anda perlu melakukan carian google dan dapatkan aplikasinya dari laman web apk.

Android pada dasarnya adalah berdasarkan kepada OS Linux sehingga mereka mempunyai pelbagai jenis alat hacking dan penetrasi yang ada sehingga itulah sebabnya Android adalah salah satu sistem Operasi peretasan terbaik dalam rangkaian Sistem Operasi telefon pintar. Anda perasan bahawa selepas menanam peranti android anda, anda boleh melakukan banyak tugas dan trik yang menakjubkan. Anda boleh menggodam wifi dan mendapatkan akses penuh ke peranti Android anda.
Android adalah salah satu Platform Pengaruh Paling Banyak untuk Telefon Pintar dan Kini Ia sedang berusaha untuk Bersaing Komputer. Penyelidik Keselamatan atau White Hat Hacker semuanya Test Aplikasi dan Kerentanan mereka di Komputer menggunakan Perisian Penetrating, Sistem Operasi dan lain-lain Tetapi Sekarang Pengguna Android juga Bolehkah Melakukan Ujian Penembusan dan Ujian Bug. Jadi orang yang kita telah mencatatkan aplikasi penggodam android terbaik yang boleh anda gunakan untuk menguji atau menggodam.

Banyak Aplikasi Hacking Teratas dan aplikasi penggodam wifi Perlu telefon pintar anda berakar kerana dapat Membuka semua Ciri-ciri yang Dibataskan oleh Google. Anda juga boleh Katakan Ia boleh membuat anda Pengguna Super dari Smartphone anda yang boleh anda lakukan dengan Smartphone Android anda. Seperti Komputer Sekarang Anda Mudah Menghidupkan Smartphone Android anda ke Mesin Hacking.

Senarai Top 15 Best Android Hacking Apps 2018:

Guys Berikut adalah Penyusunan Aplikasi Android Hacking Terbaik 2018 yang Boleh Membantu Penyelidik Keselamatan atau White Hat Hacker Untuk Menguji Program dan Laman Web mereka. Apps ini juga boleh membantu Individu mereka yang baru dalam Hacking. Sebaik sahaja anda menggunung telefon pintar android anda dan anda boleh melihat keseronokan yang melampau aplikasi ini. Anda boleh dengan mudah mendapatkan akses kepada segala-galanya di android dan mengawal keizinan dan tugas lain secara manual.

1. AndroRat

AndroRat Berjaga untuk Alat Pentadbiran Jauh Android. Ia adalah App yang Membolehkan pengguna Mengawal Peranti Digital dari jauh dengan Smartphone anda. Anda juga boleh Memanipulasi Data Terletak pada Peranti Lain. Iis Pada dasarnya Aplikasi Pelanggan / Aplikasi Server yang boleh anda gunakan di Tempat Utama atau Tempat Berdekatan anda.


Ia adalah App Hacking yang Cari Laman Web Rentan di Internet yang Boleh Dipecah dengan SQL Suntikan. Pada dasarnya SQL Suntikan adalah Melakukan pada Komputer tetapi sekarang anda juga boleh melakukannya pada Peranti Android anda dan Hack atau Deface Laman Web menggunakan Smartphone anda.


Jika Anda mempunyai Sambungan Wi-Fi di Rumah, Pejabat atau Tempat Kerja Lain. Anda boleh dengan mudah membunuh Sambungan Lain melalui Wi-Fi. Di Rumah Anda Boleh Bunuh Pengguna Luar Siapa yang Mengakses Sambungan Wi-Fi anda. Di Google Play Store Terdapat Dua Edisi Aplikasi Percuma atau Pro ini.


App ini Sedikit Serupa Seperti Wi-Fi Bunuh Ia pada dasarnya Imbas Rangkaian Wi-Fi anda dan Tunjukkan Peranti dengan Vendor mereka, Alamat IP dan Maklumat Alamat MAC. Anda boleh menggunakan App ini untuk Mengamankan Rangkaian Wi-Fi Anda Seperti Penapisan MAC dll.


App Ini Sama Sama Seperti Perisian Wireshark. Jerung untuk akar adalah Sniffer Lalu Lintas yang digunakan untuk Pemantauan Rangkaian. Ia juga digunakan Untuk membuka dump menggunakan WireShark atau perisian sejenis, untuk dump pratonton penggunaan telefon Shark Reader. Berdasarkan tcpdump.


Mapper Rangkaian adalah Android App Sama Seperti Perisian NMAP yang Membolehkan Pengguna Akhir untuk mencari tuan rumah, protokol, pelabuhan terbuka, perkhidmatan dan konfigurasi dan kelemahan pada rangkaian. Di Google Play Store, terdapat 4.1 Penilaian. Ini adalah App Mapper Rangkaian tidak rasmi.


zAnti juga nama yang diketahui untuk Keselamatan & Audit Mudah Alih. Anda boleh Mengukur dan Menilai Kelemahan Mobile Anda. zANTI menghasilkan Peta Rangkaian Automatik yang menyoroti setiap kelemahan sasaran tertentu. Anda boleh melakukannya Audit Pembongkar Sesi, URL MITM, Penggantian Imej dan Pengesanan Imbas.


Ia adalah Alat yang Berkuasa untuk Mencari Kerentanan di mana-mana Laman Seperti HTTP Response, Results, Repeater, Intruder. Ia adalah satu set alat untuk menilai keselamatan aplikasi web. Suite Burp boleh didapati untuk Versi Kedua dan Versi Komersial.


Droid Sheep adalah App Hacking Awesome Android untuk Pemula yang masuk ke World Hacking. DroidSheep membolehkan anda merampas sesi media sosial dari keselesaan peranti pintar anda sendiri. Hanya berhati-hati untuk tidak membiarkan orang lain dalam program itu, atau anda hanya boleh mencari gambar yang pelik untuk profil Facebook anda.

10. Hackode

Toolbox penggodam adalah aplikasi untuk penguji penembusan, peretas etika, pentadbir IT dan profesional keselamatan Siber untuk melakukan tugas yang berbeza seperti tinjauan, mengimbas eksploit yang melaksanakan dll. Ia mengandungi Berbagai jenis Alat yang Ditunjukkan Di bawah.

Peninjauan
  • Google Hacking
  • Google Dorks
  • Siapakah
  • Mengimbas
  • Ping
  • Traceroute
  • Carian DNS
  • IP
  • Rekod MX
  • DNS Dig
  • Eksploitasi
  • Keselamatan Rss Feed

DroidBox dibangunkan untuk menawarkan analisis dinamik aplikasi Android. Maklumat berikut ditunjukkan dalam keputusan, yang dijana semasa analisis berakhir.
  • Kebocoran maklumat melalui rangkaian, fail dan SMS.
  • Kebenaran yang dilumurkan.
  • Operasi kriptografi dilakukan menggunakan Android API.
  • Penyedia siaran penyenaraian.
  • Menghantar SMS dan panggilan telefon.
12. dsploit

dSploit adalah Suite Pengujian Penembusan yang Dibangunkan untuk Persekitaran Android. Sekarang dSploit digabungkan dengan zAnti dan anda juga boleh Melakukan Cracking Wi-Fi, Pengimbasan Port, Pencari Kelemahan, Login Cracker, Sampel Sniff dan Pembajakan Sesi.


Ia pada dasarnya adalah App yang Mencipta Pelayan SSH untuk Peranti Android. Aplikasi ini akan membolehkan anda menyambung ke peranti anda dari PC dan melaksanakan arahan (seperti "terminal" dan "adb shell") atau mengedit fail (melalui SFTP, WinSCP, Cyberduck, dll.


matlamat projek ini adalah untuk penganalisis pembantu dan jurutera terbalik untuk memvisualisasikan pakej Android dikompil dan kod DEX yang berkaitan. APKInspector menyediakan kedua-dua fungsi analisis dan ciri grafik untuk pengguna untuk mendapatkan wawasan mendalam ke aplikasi berniat jahat


App ini Membolehkan pengguna untuk Cari Rangkaian Wi-Fi Tersembunyi di Julat anda. Beberapa Orang yang tidak Menyiarkan SSID Wi-Fi mereka jadi App ini membolehkan anda melihat SSIDs pada Peranti Android anda.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.