Kakitangan NSA Terus Rahsia Utama dan Dokumennya di Rumah

4:00 AM

Wakil NSA mengaku pada hari Jumaat untuk menjaga komponen penghalang top A misteri di rumahnya - yang paling baru dalam perkembangan kejutan termasuk buruh di kedai koperasi rahasia terbesar di negara itu. Nghia Hoang Pho, 67, dari Ellicott City, Maryland, mengakui penyelenggaraan penyelenggaraan data perlindungan yang diselesaikan, seperti undang-undang kerajaan yang memberi kuasa kepada pihak berkuasa.
Lubang telah mengejutkan Agensi Keselamatan Negara dalam tahun-tahun kebelakangan ini, membawa peranti ejen rahsia lanjut yang tersebar di laman web yang telah menyebabkan kemudaratan tulen di dalam dan di luar pejabat. Sebilangan besar pecah biasanya mudah dilakukan, kerap oleh pekerja sementara seperti informan Edward Snowden, yang menggunakan hanya pemacu USB dan beberapa chutzpah.

NSA Pekerja Tetap Rahsia Teratas tanpa henti

Menjadi yang mungkin, yang paling teruk terjejas, yang membawa kepada pandangan istimewa negara yang dikatakan dicuri oleh koperasi kerajaan Rusia, disebabkan oleh pekerja NSA yang mengakui hari Jumaat untuk menyampaikan data yang diatur ke rumahnya, mengungkapnya sepanjang masa . Dan semua, diduga, untuk menyegarkan semula resumenya.

Bermula pada bulan April 2006, beliau bekerja sebagai pereka dalam unit Operasi Akses NSA yang disesuaikan dengan operasi digital. Tuduhan itu menyampaikan hukuman paling melampau selama 10 tahun penjara, yang dilarikan tiga tahun penjara, namun pendakwa menetapkan dia berkhidmat selama lapan tahun, seperti peguamnya, Robert Bonsib.

Pho, yang dikandung di Vietnam dan merupakan warga negara A.S. semula jadi, bebas menunggu pengundiannya, yang ditetapkan pada 6 April, kata Bonsib. Dia menolak untuk memberikan pandangan lebih lanjut mengenai kes itu.

Namun begitu, kata Pho Jake seorang pereka adalah kritikal, kata Jake Williams, penganjur firma keselamatan Rendition Infosec, yang pernah bekerja untuk TAO di NSA (satu kenyataan yang tidak terbuka sehingga titik penyeberangan NSA dikenali sebagai Shadow Brokers mengungkapnya pada bulan April).

Tumpahan NSA yang lain berasal dari pemenang Realiti sementara, yang menghantar data yang dipesan ke The Intercept pada bulan September, dan Harold Martin, seorang lagi pekerja kontrak, yang didakwa pada Oktober 2016 untuk menyampaikan terabyte maklumat NSA ke rumahnya, sebagai Pho.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.