Perkhidmatan Teksi Robot yang akan dilancarkan pada tahun 2019 oleh General Motors

3:57 AM

General Motors Co. telah menetapkan satu susunan untuk bukan sahaja menyampaikan secara autos memandu sendiri di jalan-jalan terbuka pada 2019, bagaimanapun, untuk melakukannya secara berfaedah - sesuatu yang saingan penggerak kereta di Silicon Valley cuba untuk mencapai.
Dengan pentadbiran menunggang tanpa pemandu sebagai strukturnya, GM bergantung kepada pengurangan tol, jalan raya dalam inovasi bebas dan pembangunan sektor perniagaan yang menguntungkan untuk memperkasakan penghantaran auto memandu yang berkesan pada 2019, Presiden GM Dan Ammann berkata pada acara spekulasi di San Francisco pada hari Khamis.

Teksi Robot Untuk Dapatkan Tunggu Menjelang 2021

Sekiranya kita meneruskan kadar kemajuan sekarang, kita akan bersedia untuk menghantar inovasi ini, dalam skala yang luas, dalam situasi paling rumit, pada tahun 2019, "kata Ammann menerusi panggilan telefon. Itu berbeza dan $ 30,000 semua perkara menganggap bahawa GM mengumpulkan hari ini untuk salah satu kenderaannya, umumnya mendapat dari perjanjian yang mendasarinya. Di dalam slaid, GM menilai kenderaan yang mentadbir sendiri akan digunakan untuk tujuan perniagaan. Pentadbiran Robo-teksi dilihat sebagai penggunaan utama kebanyakan kenderaan memandu sendiri, termasuk Chevrolet Bolt dari GM.

Saham GM turun 1.2% pada 43.29 pada bursa saham hari ini kerana ia mengambil pukulan pada level level dengan 46.86 titik pembelian, berikutan slaid 2.5% sesi lepas. Pengarah dan Ketua Pegawai Eksekutif GM Mary Barra berkata dengan panggilan yang sama bahawa organisasi mengatur "bahagian berikut dalam pelayaran kami dalam perubahan yang sedang berlaku dalam industri ini".

Pembuat kereta itu menggunakan Chevrolet Bolt semua-elektrik sebagai keldai diri sendiri, menjangkakan unjuran sendiri pada hari Khamis dengan janji GM untuk mendedahkan tahap kenderaan elektrik pada 2021.

Abuelsamid berkata ia sesuai untuk pentadbiran fleksibiliti seperti Uber dan Lyft untuk menanggung kos yang mendasari kenderaan elektrik dan kenderaan yang terlalu tinggi. Itu adalah dengan alasan bahawa autos elektrik boleh tumpukan pada timbunan jarak jauh tanpa banyak pemeliharaan - dan kenderaan memandu diri bermakna mereka tidak lagi perlu membayar pemandu.

GM tidak menyatakan dengan tepat di mana ia berhasrat untuk mengetepikan pentadbiran perjalanan yang tidak memandu tanpa pemandu, namun "keadaan bandar tebal" dibezakan dalam pengenalan. Tapak penguji kereta Detroit untuk Bolt memandu sendiri berada di Warren, San Francisco dan Scottsdale, Arizona.

GM, yang meletakkan $ 500 juta di Lyft pada tahun 2016, mengatakan ia melihat "cara yang tidak dapat dielakkan" untuk mengurangkan kos setiap perbatasan pentadbiran pengangkutan naik ke bawah $ 1 menjelang 2025. Itu adalah bergantung kepada memacu penerimaan pelanggan, yang penting untuk mencapai manfaat. Ia memposisikan GM untuk bertanding dengan mana-mana rupa Waymo Alphabet, yang tidak lama lagi akan memberi manfaat robot robot tanpa pemandu di Phoenix yang lebih menonjol menggunakan minivan Chrysler Pacifica yang bebas.

Autos sendiri dan mudah dibawa bersama akan menjadi accretive kepada perniagaan pusat GM, kata Barra, dengan pintu terbuka terbesar pada awalnya berasal dari drift A.S. dan Timur A.S.. Walau bagaimanapun, pengisytiharan ini menguatkan hipotesis perniagaan bahawa kenderaan bebas akan, pada akhirnya, menjadi satu-satunya kapal untuk pentadbiran angkat-angkat - dan, jika dilakukan dengan sengaja, pembuat kereta seperti GM boleh mendapat manfaat daripada langkah itu. Tidak lama dahulu, GM mengumumkan rancangan untuk menawarkan 1 juta kenderaan elektrik setahun menjelang 2026.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.