App Penjejakan Data Bergerak oleh Google untuk Menghindari Data yang Tidak Perlu

4:37 AM

Sebilangan besar daripada kita perlu melihat maklumat kami menggunakan dengan mengingati tujuan akhir untuk mengekalkan jarak strategik dari banyak biaya pada tagihan kami. Itu boleh menimbulkan masalah ketika telefon bimbit kami memakan banyak megabyte berharga daripada penglihatan, dan ia adalah isu untuk kedua-dua Android dan iPhone.
Menjelang akhir, seorang teman mendekati saya untuk mendapatkan bantuan selepas dia mencapai 90 untuk setiap sen penggunaan maklumat tanpa mengira apa-apa maklumat. Aplikasi kini boleh menggunakan maklumat apabila ia tidak dibuka, dan ramai yang tidak tahu apa-apa tentang sama ada anda berada di persatuan 3G atau Wi-Fi. Sesetengah aplikasi adalah pesalah jelas menonton video atau menjalankan pelanggan banjir tidak dapat dielakkan menggunakan maklumat.

Google telah memikirkan aplikasi Android yang lain, yang dipanggil Datally. Aplikasi yang digilap dan lurus mendorong anda untuk menangani penggunaan maklumat anda. Ia pada dasarnya menghalang aplikasi yang berbeza daripada membuang maklumat mudah alih anda. Baca lebih lanjut untuk mengetahui mengenai Google Datally App.

Google telah mendedahkan baru dari aplikasi Android baru plastik yang bertujuan untuk membolehkan individu untuk mengawasi penggunaan maklumat di telefon mereka.Permohonan itu akan menetapkan aplikasi mana yang boleh ditutup untuk mengurung penggunaan maklumat dan seterusnya penapis untuk WiFi yang boleh diaturkan bersebelahan yang anda boleh menyertai. Terdapat juga tangkapan utama yang terbaik untuk dengan cepat melemahkan semua maklumat asas penggunaan.

Aplikasi Google Datally yang baharu bertujuan untuk membolehkan anda memanfaatkan sepenuhnya telefon bimbit anda. Ketua maklumat mudah alih yang baru menyebabkan pelanggan menyaring, mengawal, dan menggunakan penggunaan maklumat serba boleh. Dengan aplikasi baharu, Google meletakkan Android asas termasuk dalam bentuk yang lebih mudah. Walaupun kebanyakan kapasiti aplikasi kini digabungkan dengan Android secara khusus, mereka dilindungi di dalam menu tetapan. Aplikasi bebas menawarkan alternatif akses dan kawalan kurang menuntut. Ia akan terus berjalan pada telefon bimbit yang menjalankan Android 5.0 OS atau lebih tinggi.

Oleh kerana itu, ciri aplikasi baru adalah keupayaannya untuk menghentikan semua maklumat asas yang digunakan. Ini bermakna hanya aplikasi yang secara efektif boleh menggunakan maklumat serba boleh. Selain itu, peningkatan gaya kepala bercakap dengan data penggunaan maklumat aplikasi ini.

Pemotongan penggunaan maklumat asas juga akan menghalang permohonan daripada menyegarkan bahan dari penglihatan. Walau apa pun, ia juga akan menghalang mereka menghantar notis push. Anda juga boleh mengawal penggunaan maklumat pada aplikasi oleh premis aplikasi.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.