Robot Adakah Mengambil alih? Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Kecerdasan Buatan pada tahun 2017.

4:39 AM

Kecuali anda tinggal di bawah batu, kemungkinan anda tahu sekurang-kurangnya satu bentuk kecerdasan buatan yang digunakan dalam masyarakat moden. Di mana-mana sahaja anda pergi, dan kepada sesetengahnya mungkin kelihatan seperti kita tidak dapat melepaskan semua teknologi yang berleluasa ini. Sudah tentu, ia menjadi topik hangat sejak beberapa tahun kebelakangan ini, dan bukan hanya di dunia perniagaan, tetapi di mana-mana di dunia. Terdapat beberapa ulasan bercampur-campur, sama ada AI adalah sesuatu yang baik untuk dunia, atau berpotensi berbahaya. Apapun pendapat anda, selamat untuk mengatakan bahawa tiada apa yang akan mengubah kecerdasan buatan wajah di sini untuk kekal. Berikut adalah beberapa perkara yang perlu anda ketahui tentang AI ketika kami sampai akhir tahun 2017.
Perkembangan kecerdasan buatan adalah sesuatu yang luar biasa, dengan potensi yang luar biasa. Dengan perkembangan yang semakin meningkat, masa depan kecerdasan buatan kelihatan hebat. Sebenarnya, jumlah kemajuan kecerdasan buatan yang dibuat antara tahun 2000 dan 2017 adalah sama dengan semua perkembangan yang dibuat pada abad ke-20. Ini hanya akan berterusan, dan sehingga 2017, perkara-perkara yang lebih maju dari sebelumnya. Dalam masa sepuluh tahun, dunia kecerdasan buatan akan menjadi berbeza, dengan kemajuan setiap tahun yang tidak pernah berlaku sebelum ini.

Kecerdasan buatan ada di tempat kerja walaupun anda tidak mengesyaki itu, dan dalam hal dan aspek kehidupan anda yang paling sering anda gunakan. Sebagai contoh, Cortana dan Siri adalah kedua-dua bentuk kecerdasan buatan yang kebanyakan orang menggunakan kerap dan jujur ​​tidak dapat hidup tanpa dalam beberapa kes. Dalam sesetengah kes, kecerdasan buatan mungkin tersembunyi sedikit, tetapi tetap hadir. Permainan video, penyelidikan perubatan, dan pembersih vakum tidak mempunyai persamaan yang sama, tetapi mereka semua menggunakan kecerdasan buatan. Ini adalah salah satu aspek AI yang paling mengejutkan yang orang pasti pada tahun 2017. Ia hanya akan menjadi penyebaran lebih luas.

Pernahkah anda tertanya-tanya mengapa iklan di halaman media sosial sama dengan produk yang anda baru-baru ini disebut dalam siaran, atau diperiksa pada telefon anda? Bagi anda yang berada dalam dunia perniagaan, anda akan sedar bahawa kecerdasan buatan digunakan banyak di bidang anda. Sebagai contoh, banyak perniagaan besar menggunakan risikan sumber terbuka untuk mendapatkan maklumat yang diperlukan untuk menjadikan perniagaan mereka lebih kuat. Adalah penting untuk mengetahui bahawa sebagai pengguna pada tahun 2017, perniagaan sentiasa mengumpul data tentang tabiat anda untuk lebih menjual lebih banyak produk kepada anda. Ini membantu syarikat menjadi lebih selamat, produktif, dan memberikan penjagaan yang lebih baik kepada pelanggan mereka. Internet telah pasti membantu membentuk proses ini, dan ia hanya akan menjadi lebih maju pada masa akan datang kerana semakin banyak orang meletakkan pemikiran, pendapat, ulasan dan mengeluh dalam talian untuk sebarang perisian AI untuk mencari dan menganalisis.

Dari segi kecerdasan buatan, perkara-perkara hanya akan menjadi lebih maju dan tersebar luas di seluruh dunia. Ia selamat untuk mengatakan, robot mungkin tidak mengambil alih tetapi ada ramai pakar yang memberi amaran terhadap penggunaan kecerdasan buatan disebabkan oleh sebab potensi bahaya jika ia menjadi sedikit terlalu maju di tangan kuasa. Untuk melindungi diri anda dan privasi anda pada masa akan datang, mungkin cara terbaik untuk mengelakkan masalah ini adalah dengan tetap up to date dan berpendidikan pada apa yang sedang berlaku di dunia kecerdasan buatan.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.