NetFlix Tidak Boleh Menghentikan Pembajakan daripada Berlaku, Kata Laporan

4:29 AM

Mengawal pentadbiran telah benar-benar dimulakan sejak kebelakangan ini, terutamanya kerana mereka memberikan anda akses tanpa had kumpulan TV lama dan filem yang biasanya anda perlukan untuk membeli untuk menonton. Walaupun ramai yang menganggapnya sebagai pilihan lain untuk rompakan, penyelidikan baru menegaskan bahawa pentadbiran tumpahan yang sah tidak dilakukan terutamanya dalam pertempuran melawan kecurian.
Ramai orang sebenarnya telah menjadi agak matang. Seperti yang ditunjukkan oleh Screen Australia, perkembangan dalam filem dalam talian yang dilihat dalam dekad yang paling baru-baru ini adalah "eksponen", namun sedozen atau jujur ​​yang sedia ada untuk pentadbiran VOD kebaikan mengambil kira lebih banyak perhimpunan khusus orang Mubi, sebagai contoh, dipilih, filem hebat setiap hari; BeamAFilm adalah naratif pro; dan Quickflix masih belum mencapai paras tertinggi Netflix Amerika Syarikat atau keunggulan standard. YouTube adalah pesaing VOD yang paling hebat: ia melayari secara sah membayar filem-filem, dan tambahan pula tol percuma yang lebih jelas.

Carnegie Mellon University dan Universidade Católica Portuguesa melakukan pemeriksaan, dalam organisasi dengan organisasi komunikasi siaran tanpa nama untuk memeriksa sama ada tahap rompakan BitTorrent berkurangan apabila pilihan yang sah ditawarkan. Siasatan menggunakan organisasi berikut rompakan untuk mendapatkan spesimen beribu-ribu pelanggan BitTorrent dengan ISP tertentu, pada ketika itu menawarkan separuh daripadanya keahlian 45 hari percuma untuk pentadbiran tumpahan yang luar biasa. Mereka pada ketika itu mengamati kedua-dua aktiviti yang mengalir dan BitTorrent yang sah dari orang-orang itu, berbanding dengan keanggotaan yang kurang kawalan kendalian.

Peniaga kecil yang tidak menentu, skrin perak, dan Foxtel - sebelum pilihan yang paling disukai untuk peminat filem bergerak di rumah - sedang mengembara pada peningkatan di pasaran Amerika di mana ia dijangka tahun setengah kembali yang menumpahkan akan mengatasi DVD dan Blu-Ray tawaran. Filem ini bergegas jauh dari skrin perak, ke arah ruang tamu dan mudah alih.

Para saintis mendapati bahawa walaupun ahli-ahli telah berjaya menumpahkan lebih banyak lagi, tidak ada perubahan yang patut diberi perhatian terhadap ukuran yang mereka lakukan. Spudan berkembang sebanyak 4.6 untuk setiap sen dan besar, sementara muat turun dan pemindahan yang buruk dikurangkan sebanyak 4.2 dan 4.5 untuk setiap sen secara berasingan.

Pentadbiran tanpa nama dalam peperiksaan itu jelas mempunyai serangan kecenderungan biasa sebanyak 12 untuk setiap sen, yang bermaksud mereka melewati peluang utama untuk satu ton bahan yang diperlukan untuk ditonton. Netflix, sekali lagi, mempunyai serangan biasa sebanyak 50 untuk setiap sen kerana realiti perpustakaannya jauh lebih besar.

Pemeriksaan ini menjamin bahawa mengesahkan tingkap adalah sekeping daripada apa yang menyebabkan ketiadaan aksesibiliti ini dan cara menggugurkan pentadbiran tidak boleh secara umumnya bersaing dengan bagaimana zat yang dapat diakses melalui pencurian. Ia juga memperhatikan bahawa kos laluan adalah sempadan yang lain, sesuatu yang tidak secara amnya diwakili memandangkan hakikat bahawa ahli diberi keahlian percuma. Siasatan itu menegaskan bahawa individu hanya bersemangat untuk normal $ 3.25 (£ 2.42) untuk akses bulan ke bulan ke inventori yang memancarkan jangka masa Netflix.

Walau apa pun yang sepatutnya dilakukan oleh pemegang hak, individu tidak boleh membayar untuk membayar banyak manfaat keahlian tanpa mengira sama ada mereka perlu. Lebih-lebih lagi, kerana ia merasakan sama seperti setiap organisasi media yang besar perlu menamatkan Netflix atau Amazon Prime yang baru, isu itu tidak menunjukkan tanda-tanda peningkatan pada bila-bila masa dalam masa terdekat.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.