Bagaimana untuk Memuat Imej Instagram, Foto & Video?

5:18 AM

Sekiranya Anda ingin Muat turun Foto & Video Instagram jadi Anda Nasib baik kerana di sini Kami Mempunyai Trik Terbaik untuk Mengunduh Foto dan Video Instagram. Seperti WhatsApp, Instagram juga merupakan salah satu Platform Sosial Berkembang yang Lebih Besar Di mana Pengguna membolehkan Upload atau Video Sahaja. Anda boleh alos Taipkan Akaun Sosial anda yang lain dengan Instagram Apps seperti Facebook, Twitter dll. Saat ini Instagram dimiliki oleh Facebook Inc. dan memiliki 150 Jutaan Pengguna Aktif. Terdapat Jutaan Celebs, Atlet, Penyanyi dan Peribadi Lain menggunakan Instagram untuk Mengongsi Imej dan Video mereka. Instagram mempunyai Koleksi Imej yang Sangat Baik dan Orang mahu Muat Imej dan Video ini tetapi Terdapat Masalah bahawa Instagram tidak mempunyai Pilihan Muat turun. Jadi Guys Kami Mempunyai Trik untuk Simpan dan Muat Imej Instagram dalam Smartphone anda dengan mudah.
Terdapat Banyak Aplikasi yang Tersedia di Android Market Tetapi Menurut Penarafan dan Ulasan "InstaGetter" diasumsikan App Terbaik untuk Mengunduh Foto dan Video dari Instagram.

Langkah-langkah untuk Muat Turun Foto & Video Instagram:

[appbox googleplay hami.nezneika.instavideodownloader mudah]
  • Pertama Pergi ke Gedung Google Play dan Muat turun Nama Aplikasi "InstaGetter for Instagram" Bagaimana Untuk Muat Turun Foto & Video Instagram 2016
  • Selepas Memasang Apl itu. Buka Instagram anda dan Buka mana-mana Foto atau Video yang anda mahu Muat turun.InstaGetter App - Muat turun Instagram Gambar dan Video
  • Sekarang Dalam Foto dan Video, anda boleh melihat pada Pilihan Sudut Kanan. Klik di atasnya "Salin URL Kongsi" kemudian ia akan Salin ke Clipboard.
  • Sekarang Buka nama Aplikasi "InstaGetter" dan Tampal yang Pautan dan Klik pada "Simpan Imej".
  • Ia akan meminta anda Lokasi Imej yang anda ingin simpan.
  • Semak Imej anda Ia akan dimuat turun Berhasil.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About

Go One Info adalah platform untuk geeks teknologi yang benar-benar menjadi teknologi, android, iPhone dan barangan internet dan lain-lain. Anda boleh mendapatkan bagaimana tutorial, 10 senarai teratas, Trik Hacking, Trik Facebook dan Android. Kami boleh mempunyai barangan yang lebih keren yang anda suka. Anda boleh melayari laman web kami dan mendapatkan barangan anda Jika anda menghadapi apa-apa masalah dengan artikel kami, sila tinggalkan komen di bawah.